donderdag 23 januari 2014

Appelschiller

Heb je ook nog een appeltje te schillen?
De appelschilmachine is officieel een echte ouderwetse 'kindergadget', eerlijk toegegven denk ik dat wij moeders er nog veel meer plezier van hebben..



De 'moedervoordelen' op een rijtje:
*Een appeltje schillen was nog nooit zo gezellig en verrassend!
*Wie zegt dat je alleen maar appels kan gebruiken? Er is inmiddels heerlijke 'krulfriet' gemaakt! De appelschiller is ook een fijne aardappelschiller!
*Ik heb nog een hele todo list aan groente en fruit die ik op de machine ga uitproberen ;)

Speelgoed voor het hele gezin! 

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Dit lijkt me ook enorm leuk voor de windekindjes van de peuterspeelzaal van mijn zoontje... ik zal het eens met juffie delen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een geweldig ding zeg! Bij La Place gebruiken ze die ook en mijn zoon kijkt er altijd met veel verwondering naar.

    BeantwoordenVerwijderen