donderdag 19 april 2012

Ouderwets speelgoed



Albert Heijn heeft ons motto dan eindelijk overgenomen ;).. Ouderwets is leuk!
Met een 'winkeltje spelen' actie hebben ze menig kinderhart (en volwassenhart) veroverd! Na het boodschappen doen kan ik niet wachten tot ik thuiskom om mijn mini uit te pakken.. met de nieuw veroverde mini in de hand kan ik vaak nog net een: aahhh kijk deze nou...schattig... Onderdrukken...want zeg nou zelf, ze zijn toch echt wel erg schattig...toch?
Het leuke is dat je het winkeltje ook aan kunt vullen met verantwoorde houten spulletjes, zo wordt het winkelfeest helemaal compleet!
Meer artikelen voor de koopman bekijken? Kijk dan onder het kopje fantasiespel in onze webshop!

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat onze dochter met die weegschaal dagen zou kunnen spelen. En tegelijkertijd is dat ook zeer educatief speelgoed. Voor ons lijkt het misschien dom maar een kind van een jaar of 2 test het liever zelf uit wat nu eigenlijk het zwaarste is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat deze AH actie snel een vervolg krijgt. Heb mijn verzameling nog lang niet compleet :)

    BeantwoordenVerwijderen