woensdag 6 februari 2013

Lente spulletjes


Het lijkt weer of ik een flinke kriebeltrui vol lentekriebels aan heb! Ik hoor 's ochtends de eerste vogeltjes weer kwetteren..'savonds blijft het langer licht en ik heb de eerste sneeuwklokjes al dapper naar boven zien komen in onze (nog) kale achtertuin. En als wij die lentekriebels zo voelen dan heeft onze shop daar ook onder te lijden.. Ik wil namelijk meteen alles wat lente ademt en lente ruikt onder de aandacht brengen. Dat is voor sommige nog iets te snel, maar voor alle lenteliefhebbers net als ik..snuif de lente op in ons lentekriebels lijntje in de webshop!



2 opmerkingen:

  1. Hoi, de cadeautjes vielen in de smaak hoor, de ring en het bingospel. vooral het spel is al een paar keer in en uit elkaar gehaald.
    De verjaardagsring kreeg ik heel veel leuke reacties op. Niemand kende het!
    We komen snel weer, om iets uit te zoeken voor in de ring:)

    Groetjes, Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen